search
menu menu_open

Klienci oczekują, by bankowość była jak Facebook

8 października 2019

Klienci oczekują, by bankowość była jak Facebook

Na jakim etapie cyfrowej transformacji są polskie banki? Jakich nowinek technologicznych mogą jeszcze spodziewać się konsumenci? Nad tymi kwestiami zastanawiali się uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą”.

Dyskusję, która toczyła się w Centralnym Domu Technologii, miejscu łączącym świat innowacji z biznesem, prowadzący ją redaktor „Rzeczpospolitej” Marcin Piasecki rozpoczął od pytania, na jakim poziomie rozwoju cyfryzacji są polskie banki.

—————

– Ważne, by jako bank nie zostać zredukowanym do roli dostawcy podstawowych usług, gdy bardziej lukratywne części rynku zostaną przejęte przez inne podmioty. Dlatego nowe rozwiązania i możliwości powinny być dostosowywane do klientów i mieć możliwość modyfikacji – mówił

Łukasz Kozłowski, główny ekonomista Federacji Pracodawców Polskich

.

Więcej:

https://www.rp.pl/Debaty-ekonomiczne/310079990-Klienci-oczekuja-by-bankowosc-byla-jak-Facebook.html

Źródło: Rzeczpospolita