search
menu menu_open

Biznes stanął po stronie niezależności

11 lutego 2021

Biznes stanął po stronie niezależności

Czołowe organizacje przedsiębiorców zdecydowanie poparły sprzeciw prywatnych mediów wobec wprowadzenia nowej daniny od reklamy.

– Ostrzegamy, że wejście w życie projektu w obecnym kształcie będzie miało dalece negatywne skutki dla całej gospodarki i zamiast zakładanych dodatkowych przychodów, przyniesie wielomiliardowe straty – podkreśla Rada Przedsiębiorczości w ogłoszonym w środę stanowisku.

To wspólny głos tworzących radę największych polskich organizacji przedsiębiorców i pracodawców – w tym BCC,

Federacji Przedsiębiorców Polskich

, KIG, ABSL, Konfederacji Lewiatan, Pracodawców RP, PRB Związku Banków Polskich i Związku Rzemiosła Polskiego. Wszystkie one – za pośrednictwem Rady Przedsiębiorczości – stanowczo zaprotestowały przeciw rządowym planom dodatkowego opodatkowanie przychodów z reklam. Jak przypomina rada, rynek reklamy jest jednym z najważniejszych kół zamachowych gospodarki; według wyliczeń firmy doradczej Deloitte każda złotówka wydana na reklamę przekłada się na 7 złotych wzrostu PKB.

Więcej:

https://www.rp.pl/Media-i-internet/302109903-Biznes-stanal-po-stronie-niezaleznosci-mediow.html

Źródło: Rzeczpospolita