search
menu menu_open

W warunkach kryzysowych ważne jest racjonalne zachowanie firm i konsumentów

17 marca 2022

W warunkach kryzysowych ważne jest racjonalne zachowanie firm i konsumentów

58 proc. badanych podkreśla, że ilość informacji na temat wojny jest według nich przytłaczająca. Co drugi konsument (53 proc.) chciałby, aby świat w mediach i przekazywane treści wróciły do normalności, nawet mimo trwającej wojny – wynika z badania Love Brands i SW Research.

Uleganie panice prowadzi do przesadnych reakcji oraz pochopnych decyzji również w sferze biznesowej, czego skutkiem może być ponoszenie zbędnych kosztów i strat lub utrata przyszłych przychodów w efekcie zaniechanych inwestycji oraz innych działań – zauważa

Arkadiusz Pączka, wiceprzewodniczący Federacji Przedsiębiorców Polskich

i dodaje: Utrzymywanie normalnej działalności operacyjnej firm długoterminowo umacnia ich pozycję rynkową i w żadnym stopniu nie wyklucza możliwości dalszego zaangażowania w realną pomoc ofiarom konfliktu zbrojnego.

Więcej:

https://www.dlahandlu.pl/detal-hurt/wiadomosci/w-warunkach-kryzysowych-wazne-jest-racjonalne-zachowanie-firm-i-konsumentow,106644.html

Źródło: Dlahandlu.pl